Dit is zeker niet het geval. Ook al hebben consumenten toegang tot een groot aantal "laagste prijs" websites, we weten allemaal dat het goedkoopste niet altijd het beste is. De reisagent zoekt naar een kwaliteitsproduct. Wij werken in grote getalen samen met geprefereerde partners waardoor we een sterke ondehandelingsposotie hebben en concurrerende prijzen en / of opgewaardeerde waarden te bieden.
U betaalt niet meer voor hetzelfde product als u een reisagent in de arm neemt. Sterker nog, u krijgt toegevoegde kwaliteit en eventuele extra's en als bonus de service en diensten die alleen een goede specialist kan bieden!
We berekenen geen extra kosten voor het plannen van huwelijksreizen. We worden gecompenseerd voor onze tijd en diensten van door onze partners waar we uw reis inkopen. Deze vergoeding is al opgenomen in de prijs en is GEEN extra kostenpost. Ongeacht of u het zelf online koopt. Dus waarom zou u geen professionele persoonlijk reisadviseur het werk voor u doen? Wanneer u online boekt betaalt u evenveel en ontvangt uniet alle extra service en bovendien doet u zelf al het werk.
Reisspecialisten, net als iedereen, proberen om de kost te verdienen. Dat is natuurlijk waar. Het kiezen van een carrière als reisagent is geen beslissing op basis van liefde voor geld. Een goede agent doet wat het beste is voor zijn klant, zelfs als er soms interessantere verkoopopties zijn welke de specialist beter financieel ten goede zou komen.
We zijn we trots op onze klanttevredenheid en integriteit; we gaan ervoor de klant bij een volgende vakantie weer terug te zien of nieuwe klanten te mogen werven via mond-op-mond reclame. Deze middelen zijn cruciaal voor onze service-georiënteerde industrie.
Reisspecialisten, net als iedereen, proberen om de kost te verdienen. Dat is natuurlijk waar. Het kiezen van een carrière als reisagent is geen beslissing op basis van liefde voor geld. Een goede agent doet wat het beste is voor zijn klant, zelfs als er soms interessantere verkoopopties zijn welke de specialist beter financieel ten goede zou komen.
We zijn we trots op onze klanttevredenheid en integriteit; we gaan ervoor de klant bij een volgende vakantie weer terug te zien of nieuwe klanten te mogen werven via mond-op-mond reclame. Deze middelen zijn cruciaal voor onze service-georiënteerde industrie.